Ruszamy z eventowym wsparciem marketingu Prince Polo

Zrealizowaliśmy wielki finał marketingowej akcji kultowych wafelków. Kojarzycie Gunnara, bohatera telewizyjnych reklam Prince Polo? Zaplanowaliśmy i sfilmowaliśmy jego wizytę w zakładzie, który od lat produkuje ulubione słodycze Polaków.

Tonie pierwszy raz, gdy Mondelez Polska angażuje nas w życie swoich marek. Od kilku lat regularnie wspieramy ich marketing. Gdy tylko potrzebne jest wsparcie eventowe, jesteśmy do usług! W dniu 6 kwietnia 2014 roku realizowaliśmy dla nich imprezę w fabryce „OLZA“ w Cieszynie. Była ona podsumowaniem ogólnopolskiej akcji promocyjnej marki Prince Polo „Które Tocoś jest narodową cechą Polaków?“. W ramach kampanii medialnej, trwającej ponad dwa miesiące w mediach (TV, radio, internet), to właśnie w Cieszynie nastąpiło ogłoszenie wyników głosowania na jedną z sześciu narodowych cech Polaków. Podczas eventu nastąpiło oficjalne ogłoszenie wyników kampanii marketingowej. Chcieliśmy je sfilmować i przekazać klientowi do wykorzystania w dalszych zintegrowanych działaniach promocyjnych.

Wydarzeniemiało również drugi cel. Program artystyczny i zaplanowane atrakcje miały stanowić podziękowanie dla pracowników zakładu, który od 59 lat produkuje kultowe wafelki.

Przygotowaliśmy koncepcję wydarzenia, uwzględniającą zarówno cele akcji marketingowej, jak i oczekiwania pracowników fabryki i zaproszonych gości.

Stworzyliśmy dedykowaną przestrzeń imprezy na dziedzińcu fabryki oraz w hali namiotowej, jak i plan filmowy w halach produkcyjnych. Zadbaliśmy o zaplecze techniczne (scena, nagłośnienie, oświetlenie, multimedia), logistykę, branding oraz materiały audiowizualne, szereg atrakcji oraz realizację założonego scenariusza artystycznego z udziałem twarzy kampanii - Gunnara. Dodatkowo podczas dwóch dni zdjęciowych profesjonalna ekipa filmowa odpowiedzialna była za przygotowanie dokumentacji zdjęciowej oraz filmowej eventu, której wynikiem był fabularny film promocyjny utrzymany w stylistyce ogólnopolskiej kampanii marketingowej.