Otwarcie nowej siedziby TECE

Wyjątkowe wydarzenia zasługują na wyjątkową oprawę. Z okazji otwarcia nowej siedziby marki
TECE w Strzelinie pod Wrocławiem zorganizowaliśmy barwne widowisko. Połączenie światła,
muzyki i tańca porwało zaproszonych gości.

Agencja event-factory zajęła się kompleksową obsługą wydarzenia, która objęła wszystkie etapy działań: kreację i planowanie, scenariusz eventu, projekty graficzne, produkcję materiałów poligraficznych, pełne zaplecze technologiczne i po zakończeniu imprezy postprodukcję materiałów filmowych.

W projekcie uwzględniono i w pełni wykorzystano możliwości jakie dawała nowoczesna architektura obiektu oraz uwarunkowania terenu na zewnątrz budynku. Na potrzeby organizacji imprezy dla blisko 400 zaproszonych gości zagospodarowano teren przed siedzibą, na co dzień wykorzystywany jako parking. Na części przeznaczonej dla samochodów osobowych stanęła hala namiotowa o powierzchni 450 m2, w której zorganizowano catering. Część parkingu przeznaczoną dla tirów zajęła scena główna, scenki boczne oraz backstage.

Jestem zachwycony obsługą zespołu Event-Factory. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak dużą dawką zaangażowania i profesjonalismu ze strony partnera podczas organizacji podobnych wydarzeń. Właściwie nie przychodzi mi w tej chwili nikt inny, kto mógłby się z nimi równać. I ta przepyszna grochówka na zakończenie.
Erich Von Daniken
TECE Polska CEO

Imprezę poprowadził aktor i konferansjer Steffen Möller, który również zaprezentował program kabaretowy w formie „one men show”. Dodatkowo Steffen dał się poznać również jako wokalista. Przy akompaniamencie zespołu Kararockers wykonał po niemiecku piosenkę przewodnią z filmu animowanego "Pszczółka Maja".

Na scenie tego wieczora pojawiły się także zespoły Kararockers i Blue Cafe. Część artystyczna to również występ formacji Art Color Ballet – zespół Tańca Współczesnego założony w Krakowie w 1998 roku przez choreografa i reżysera Agnieszkę Glińską. Spektakle Art Color Balet to niezwykłe widowiska łączące w sobie trzy elementy: kolor, dźwięk i ruch. Zespół w nowatorski sposób interpretuje styl modern. Ich choreografia obfituje w różnorodne elementy tańca od baletu klasycznego, modern jazz aż po elementy etniczne i akrobatykę. Niezwykłe pokazy łączące ekspresyjny taniec i malarstwo na ciele (bodypainting) są wyjątkowo widowiskowe – tak było i tym razem. Kolejną atrakcją był pokaz umiejętności tancerzy z Teatru Ognia Salamandra. W 25 minutowym show zsynchronizowanym z muzyką zaprezentowano kunsztowną choreografię połączoną z ogniem, co było preludium do dużego pokazu pirotechnicznego, który poprzedzony był pirotechniczną ekspozycją logotypu firmy (wykonaną jako obraz pirotechniczny). Płonący logotyp był dość znacznych rozmiarów, miał 12 metrów długości i wysokość prawie 4 metrów. Po tym akcencie przeprowadzono duży pokaz fajerwerków, który zachwycił zebranych gości.

Kolejnym z punktów programu było zwiedzanie nowej siedziby spółki. By wzmocnić rozpoznawalność marki i ugruntować silną pozycję firmy na rynku, agencja zapewniła także pełne obrandowanie terenu. Wykorzystano w tym celu roll-up bannery, ekrany plazmowe 42” i 50”, na których wyświetlana była prezentacja multimedialna, a także specjalnie wyprodukowaną scenografię dedykowaną temu wydarzeniu. Agencja odpowiadała również za zapewnienie zaplecza hotelowego i transfery autokarowe.

Większość z zaproszonych gości zakwaterowano w 8 różnych hotelach we Wrocławiu, oddalonym od Strzelina o 50 km. Z myślą o ich komforcie agencja zapewniła zaplecze logistyczne w postaci autokarów i busów, które przywoziły i odwoziły wszystkich gości. Każdy z uczestników otrzymał na pamiątkę narzędzie wielofunkcyjne wyprodukowane specjalnie na potrzeby imprezy. Agencja zapewniła także profesjonalne hostessy do obsługi spotkania. W zakres zlecenia weszła też produkcja filmu oraz dokumentacja fotograficzna z imprezy.