Otwarcie nowego stadionu Cracovii

Impreza masowa z okazji otwarcia nowego stadionu Cracovii.
Organizacja imprezy i koncertu Maleńczuka, pokazy ogni sztucznych to elementy programu eventu, który zrealizowała event-factory z tej okazji.

Organizacja koncertu Macieja Maleńczuka z zespołem, pokazy ogni sztucznych, wystąpienia Prezydenta Krakowa Profesora Jacka Majchrowskiego, Ministra Sportu, Adama Giersza, prezesa Cracovii, Janusza Filipiaka oraz finałowy moment ceremonii w postaci towarzyskiego meczu piłkarskiego w ramach rozgrywek ekstraklasy Cracovia – Arka Gdynia, w pełni transmitowany przez stację Canal + to elementy programu imprezy masowej, której produkcję zrealizowała agencja event-factory z okazji oficjalnego otwarcia nowego stadionu Cracovii. Kompleksowa
obsługa i organizacja tego wydarzenia przypadła w zaszczycie agencji event factory nie przez przypadek. Organizacja imprez masowych na stadionach oraz koncertów i eventów sportowych oraz spektakularnych wydarzeń kulturalnych to dziedzina działalności, w której event-factory
ma ugruntowaną pozycję na ogólnopolskim rynku eventów.

Połączenie sportowego wydarzenia telewizyjnego z koncertem na żywo, częścią oficjalną oraz efektownymi pokazem pirotechnicznym okazało się niezwykle trudnym wyzwaniem logistycznym, które jako impreza masowa finalnie stało się niezwykle ciekawym i pełnym mocnych wrażeń eventem, wyczekiwanym od dawna. Stadion Cracovii zaprojektowano tak, aby można było na nim organizować koncerty muzyczne i inne imprezy masowe, z wykorzystaniem profesjonalnego nagłośnienia oraz oświetlenia. W czasie meczów teren sceny stanowić będzie dodatkowy umieszczony pod trybuną prostokątny hol połączony dwoma przejściami z przyległym holem zachodnim. Na czas koncertów trybuny ponad strefą sceny będą  demontowane. Stadion będzie służył nie tylko organizacji imprez sportowych, ale także wydarzeń kulturalnych i wyjątkowych eventów. Realizacja całej inwestycji pochłonęła ok. 156 mln złotych. Cracovia wreszcie doczekała się obiektu na miarę swojej tradycji i ponad
stuletniej historii. Kibice będą mogli oglądać mecze "Pasów" w komfortowych warunkach, na całkowicie zadaszonym obiekcie. Nagłośnienie imprezy zapewniła firma Audio-Tech Wojciech Lipczyński – jedna z najbardziej doświadczonych firm na rynku polskim, stały partner agencji
event-factory. System frontowy to SLA 115 + TP118. Rolę side fill pełnił system L-Acoustics 800. Część oficjalną uświetnił efektowny pokaz pirotechniczny, w którym wykorzystano tak niestandardowe elementy jak wyrzutnie CO2, czy pirotechnika dzienna hukowa oraz kolorowe dymy efektowe. Ta niestandardowa produkcja cieszy tym bardziej, że została doceniona zarówno przez wymagającą piętnastotysięczną publiczność, jak i władze miasta. Jak podkreśliła w liście do agencji Doradca Prezydenta Miasta Krakowa ds. Sportu, Pani Barbara Janik: „event-factory wykazała się dużym profesjonalizmem i znajomością tematu przewidując wcześniej
wszystkie potencjalne płaszczyzny konfliktu wspomnianych części organizacji uroczystości i uzgadniając merytorycznie ze wszystkimi stronami najbardziej optymalny kompromisowy scenariusz. Pozwoliło to na zaplanowanie wydarzenia w sposób bezpieczny, nie pozostawiający żadnych jej elementów przypadkowi. To zresztą nie pierwszy event na koncie agencji organizowany na stadionie. W roku 2005 podczas organizacji uroczystej gali zakończenia sezonu żużlowego na stadionie Unii Tarnów zgromadziliśmy blisko 10 000 publiczność, której w pierwszej części imprezy sportowych emocji dostarczały gigantyczne ekrany diodowe ustawione na murawie stadionu, na których realizowana była transmisja live z meczu żużlowego o puchar ekstraklasy odbywającego się w Bydgoszczy!

W chwili obecnej trwają prace nad przygotowaniem scenariusza widowowiska  w formie imprezy masowej z okazji otwarcia Stadionu Narodowego w Warszawie.