Spotkanie partnerów biznesowych Grupy Azoty

Międzynarodowa konferencja, networking, bankiet z gwiazdami Teatru Buffo. To tylko niektóre atrakcje, które 13 listopada 2014 czekały na ponad 300 międzynarodowych partnerów biznesowych Grupy Azoty w podwarszawskim Hotelu Narvil.

Prestiż imprezy wyznaczało grono zaproszonych gości. W konferencji organizowanej dla Grupy Azoty udział wzięło ponad 300 biznesmenów z całego świata. Impreza stawiała wiele wymagań – od odpowiedniego programu, poprzez wybór lokalizacji odpowiedniej dla rangi imprezy, po transfery lotniskowe i działania brandingowe na terenie hotelu.

Narvil to jeden z najpiękniejszych luksusowych obiektów w Polsce. W 2014 roku był wiodącym trendem hotelarskim. Biorąc pod uwagę jego prestiż, położenie oraz możliwość przeprowadzenia niebanalnych działań brandingowych, nie wyobrażaliśmy sobie lepszego miejsca dla imprezy pod inspirującym hasłem „Feel The Chemistry”. Grupa Azoty przejęła obiekt na czas konferencji. Elementy key visual wydarzenia zajęły szyby przeszklonego foyer, w którym stworzyliśmy dedykowaną hotelową recepcję, a profesjonalne oświetlenie architektoniczne totalnie odmieniło wnętrza

Co wyróżniało konferencję „Feel The Chemistry” od innych imprez w branży? Przede wszystkim rozmach! Przez cały wieczór gości zabawiali aktorzy Teatru Buffo pod wodzą Janusza Józefowicza i najjaśniejszej gwiazdy zespołu - Nataszy Urbańskiej. Zaprezentowali fragmenty spektaklu „Polita” z elementami technologii 3D.

Jeśli chodzi o część konferencyjną - scenografia multimedialna stworzona z kilku ekranów na których wyświetlane były przygotowane wcześniej spoty, wizualizacje i elementy realizacyjne live, polotem dorównywała spektaklowi. Praktyczne okazało się podzielenie sali na strefę bankietową oraz dwie, niezależne sceny. Pierwszą poświęciliśmy merytorycznym prezentacjom. Druga, początkowo ukryta, była miejscem działań artystycznych. Dzięki temu udało się zaskoczyć gości obecnością drugiej sceny, utrzymać dynamikę następujących po sobie wydarzeń i zgrabnie połączyć je w jeden konferencyjny wieczór.
Każda kluczowa decyzja dotycząca eventu była z nami konsultowana i omawiana. Na uwagę zasługuje fakt, iż całość działań została zaplanowana i zrealizowana w bardzo krótkim okresie zaledwie trzech tygodni.
Hubert Kamola
Grupa Azoty